ליידי בוס לנצח: 8 טיפים אופנתיים לכל אשת עסקים בהווה ובעתיד!

אני לא מתחפשת. אם אני לא אחת של חולצה ומכנסיים בצבע שחור, אני לא אלבש אותם, גם אם זו פגישת העבודה הכי חשובה שלי השבוע. מה כן אעשה? אני אחשוב מה אני רוצה שיחשבו עליי, ואתלבש לפי הרצון הזה. זה צריך להיות שלי. אם נכנסתי לחדר, ועוד לפני שדיברתי, חשבו שאני מעניינת. סימן שהתלבשתי נכון ואמיתי. התלבשתי אני.

היישר מתכנית הבוקר של הרשת, רגע לפני עוד יום מלא בהרפתקאות עסקים והנאה כאימא, רעיה ומנכ"לית, אליזבט פירסון מגיעה ל-Vendome כדי לחלוק את כל סודות האופנה שהצליחה ללמוד בין פגישות בסטארט-אפים וקרנות הון סיכון.

"אנשים רוצים להתלבש כדי להרשים. ולא צריך. אני רוצה שאנשים - והיום, אנחנו מדברות ספציפית על נשים - יתלבשו בגרסה הכי טובה שלהם. אם אני מצחיקה, רוחנית, חדה וגמישה, אני רוצה להעביר את המסר הזה דרך הלוק שלי."

הנה שמונת הכללים שלה:

1. הביאו את הגרסה הטובה ביותר שלכן!

כשאני הולכת לפגישה עסקית חשובה, אסור לי לנסות להתאים את סגנון הלבוש שלי בדיוק לאדם שאני פוגשת. המטרה היא בעצם להיות שטח הפרסום שלי ושל מי אני בעולם, ולא של מה שמצפים ממני. מה שיקרה, אם אתלבש באופן מזויף, זה שאנשים יקבלו את מה שאני חושבת שהם צריכים לחשוב עליי וישימו את כל הציפיות המאוד לא הגיוניות שהם מצפים ממישהי שנראית ככה, וזה במקרה הטוב.

במקרה הגרוע, הם פשוט לא יאמינו לי. אז אני לא אמכור; אני לא אסגור את הלקוח ולא אקבל את העבודה. והכל ילך קשה כי אני לא נראה כמו מי שאני.

2. השקיעו בטוטאל לוק!

חיוני להשקיע בכל הפריטים ובכל הפרטים. מקצה השיער ועד אצבעות הרגליים, כך לימדה אותי אמי. כן, צריך לחשוב על הבגדים. אבל גם על העגילים, על הציפורניים, על השרשרת. זה חיוני שהכול באמת יתאים לכול. ואל תשכחו: אל תגיעו לא מטופחות, עם שיער מבולגן ובגדים במיליון דולר. זה לא שווה כלום!

פחות זה יותר! אין לי בעיה עם פריטים יוצאי דופן אבל לא צריך מיליון פריטים יוצאי דופן. אנחנו רוצות להפנות את תשומת לבנו לדבר אחד. למשל, אם יש לי איזו סיכה ייחודית בשיער, אני רוצה שכל שאר המראה שלי יתמוך בו כדי שיגידו באמת, "וואו, איזה מיוחד! איזה יופי!"

אם אני כולי מקושקשת, ואני מלאה בכל מיני פריטים שעל פני השטח שלהם כולם מאוד מאוד יפים או יקרים, בסופו של דבר אני מפספסת את הנקודה כי אז אני הופכת לקורבן אופנה, יותר מאשר מישהי עם הצהרה. האם מה שאני לובשת מתאים לי? האם הוא מחמיא? השמלה הזו, האם היא המידה שלי? קטן מדי? גדולה? חיוני להתאים דברים המשלימים את מבנה הגוף והאישיות שלנו.

3. מה הצבע שלך?

לצבעים יש משמעות פסיכולוגית רבה. איזה צבעים אנחנו לובשים? ולגבי שחור, הוא בסדר. אבל שחור-על שחור-על שחור-על שחור-על שחור? אוקי... אבל שתהיה קצת אמירה במונחים של טקסטורות ובאקססוריז שעוטפים את הפיס.

השיער שלי סגול, ואין מה לעשות. הוא הולך איתי לכל מקום, לא משנה מה אני לובשת. גם אם אני לבושה מאוד מאוד מאופק, כמו שאני לובשת כרגע, אז אפשר להבין שאני גם קצת ילדותית וגם קצת אשת עסקים. כי יש בעצם גם וגם אותו מראה.

4. עקבים! עקבים! עקבים!

עקבים הם הרבה יותר מהגזרה שלהם, שנראית טוב על הרגליים; הם גם מצוינים מבחינת העוצמה שבהם. עקבים מתופפים! וכשגברים שומעים אותם, הם מקשיבים לי עוד לפני שאני באה, ויש לזה איזושהי אפקט של כוח נשי. שווה להתייחס לזה כך. פחות כקורבן אופנה - העקב לא צריך להיות גבוה, אבל הוא כן צריך לעשות את הרעש.

אנחנו צריכות להבין שכל החושים שלנו משחקים את המשחק, ואנחנו רוצות שאנשים אחרים יספגו אותו. מה שאנחנו לובשים הוא חלק מהאינטראקציה הלא מילולית, ורוב האינטראקציות שאנחנו עושות בעולם הן לא מילוליות כי המוח האנושי מחפש כל הזמן הרבה קיצורי דרך, ובאמצעות המבט שלנו, אנחנו יכולות לאפשר קיצור דרך למה אנחנו רוצות שיחשבו עלינו.

5. חברו בין הקצוות!

אפשר לשלב פריטים יקרים עם פריטים יקרים פחות. ניתן לשלב מגפיים יוקרתיים של ליו ג'ו עם חולצה נינוחה של קארל לגרפלד. ניתן לקנות פריטים סופר חדשניים ולשלב אותם עם פריטים מהארון של סבתא. ואם לא מהארון של סבתא שלך, אז מארון של סבתא אחרת. כשאנו משלבות בין הקצוות, מותחות קו בין הזמנים והקולקציות, נוצרים מראות יוצאי דופן ומהנים.

כשאני גולשת ב"ונדום", למשל, אני אוהבת לחשוב עם איזה פריט וינטג' אשלב את הדברים החדשים שלי. כך אני מרשה לעצמי להיות שונה. אנחנו רוצות שישימו לב שאנחנו ייחודיות, אז זו דרך מצוינת לעשות את זה.

6. אחותי, שיהיה לך נוח!

נכון, חשוב שיהיה יפה. אבל אם אני יושבת, עומדת או הולכת בתוך פריט שמוחץ אותי, ארגיש לא טוב. העיקר שלי יהיה נעים ושאוכל להסתכל על עצמי במראה ולהגיד: "את נראית מגניב היום. בחייך, אם אני מאמינה בעצמי, ואם נוח לי, אני יכול לצאת לעולם ולאפשר את אותה הנוחות גם אצל אחרים שאני עושה איתם עסקים!"

7. אל תפחדי להיות ליידי, אל תפחדי להיות בוס!

אל תפחדי להיות בוס, ואל תפחדי להיות ליידי. זה לא סותר! אם אנחנו שואפות להעצמה נשית, למה לנסות להיות כמו גברים? כשאנחנו הולכות לפגישות, למה לנו לבחור להתלבש כמוהם?

תני לנשיות שבך לצאת לחדר. כל אחת, ואיך היא חווה את הנשיות שלה. את לא צריך להיכנס לחדר מאוד גברית כדי שיסתכלו עליך בגובה העיניים (אלא אם המראה הגברי הוא משהו שאתה אוהב, וזה משהו אחר.) אל תפחדי ללבוש חצאיות שמבליטות את המותניים או לפזר את השיער.

8. איננו יכולות לשלוט במחשבותיהם של אחרים

אני לא יכולה לשלוט במה שאנשים אחרים חושבים עלי, ואני לא יכול לשלוט על הטעם שלהם, ולפעמים אנחנו מגיעות לפגישות עסקים במקומות עם קונצנזוס מסוים. אם לא אתחשב בתרבות, הם לא ייקחו אותי ברצינות, ואז אני בצרות, לא הם. אז תהיי את, תהיי ליידי, אבל גם תהיי הבוסית שלוקחת דברים ברצינות. חשוב לכבד את המעמד, להבין את קוד הלבוש ולהיות יצירתית בתוכו. בסופו של דבר, הכול זה עניין של איזון.


You may also like

צפייה בהכל
Example blog post
Example blog post
Example blog post