6 קווי הסימטריה של הבאלרים

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

במרוצת השנים המותגים הפכו לחלק בלתי נפרד מהזהות שלנו, וזה אומר שאנחנו משתמשים בהם כדי להבין את העולם לעומק. הם מעניקים לנו תחושת שייכות ומקלים עלינו בעת הניווט במרחבים הלא מוכרים של הפלנטה. יש שיאמרו שהם עשויים להשפיע על ההתנהגות שלנו לטובה. והאמת? הם צודקים לחלוטין. 

מותגים – כמה אנחנו אוהבים אותם. אפילו מאוהבים בהם, בעיקר כשמדובר במותגי פרמיום, וזה מתבטא בהרבה מעבר לרצון לצרוך עוד מהמוצרים או מהשירותים שלהם. אותם השמות הגדולים, הלוגואים האייקוניים, ואותן האותיות שברגע שרואים בבית מול המראה, רגע לפני היציאה החשובה של השבוע, אנו זוכים להיות יותר אנחנו.

מתוך אקט של אהבה עצמית, פתחנו בפני המותגים הרבה מעבר לארונות הבגדים שלנו. הראנו להם את הדרך למגירות הלב שלנו. מתוך אמון רב, אנחנו מדי יום מפקידים בזרועותיהם פיסות מהזהות שלנו. בתמורה, אנו מקבלים אותן בחזרה, בגרסה משופרת מתמיד.

דמי דה זיוו, גול מנדרס וראלף דה גוס, מייסדי BALR, לקחו את מערכת הערכים של המותג שלהם גול אחד קדימה. מותג הלייף סטייל הבין-לאומי שהקימו הפך בית לכוכבי הספורט הגדולים ביותר ברחבי העולם כולו, וללא מעט כוכבי תרבות פופ. מהם ששת קווי הסימטריה, ומה הם מבקשים מאיתנו לעשות למען עצמנו? כל זאת ועוד… בכתבה!

 

ביוון העתיקה, האמינו שעל ידי שימוש בצורות ובמשמעויות הסמליות שלהן נוכל ליצור תחושת איזון והרמוניה. כשחושבים על זה לעומק, משושה החיים של באלר הוא כמעין התגשמות גיאומטריה מקודשת עם טוויסט עז של מודרניזציה:

ששת קווי הסימטריה מייצגים את ערכי הליבה של המותג עבור כל באלר מתחיל או מתקדם באשר הוא: החל בספורט, אופנה ומוזיקה, לצעצועים (כן, כן, צעצועים!), לייף סטייל וטיולים. אלו הן התשוקות, הרצונות והחשקים של הבאלרים, ובכל יום הם שואפים ליהנות מסגנון החיים שלהם כמה שיותר, כמו שרק באלרים יודעים לעשות.

ואתם, רוצים לחיות את ה-LIFE OF A BALR? מוזמנים לעלות למגרש!

 

ספורט

הודות לפעילות גופנית נפלאה, אנו זוכים לטפח את הגוף, לשמור על הבריאות ולפתח את הכושר שלנו. כשאנחנו פוגשים את החברים על המגרש, פורקים איתם מתחים, מתחרים ומנצחים, אנו מסיחים את הדעת מטרדות היומיום ומספרים לעולם ולעצמנו סיפור חדש על הזהות שלנו - כזה על מסוגלות ואמונה עצמית. 

מאז ההשקה של BALR ב-2013, הספיקו המייסדים לטפח מערכות יחסים חזקות עם הכוכבים הגדולים ביותר על פני הגלובוס והפכו לקורת גג עבור כל ספורטאי באשר הוא. בין אתה מקצוען בהווה, אייקון אולימפי עתידי או כוכב שאפתן, באלר גאים לייצג אותך עם פריטי הלבוש המקוריים ושיתופי הפעולה הבלעדיים שמאפשרים להראות לכולם שאתה חלק מהקבוצה הנכונה.

 

אופנה

אופנה, כמעט מאז ומעולם הייתה דרכו של האדם לבטא את עצמו ואת האישיות שלו. באמצעות בגדים, אנשים יכולים ליצור את הסיפור האישי שלהם, ולהתהלך בעולם בגאון, מתוך תחושת המשמעות שבאמצעותה הם מעניקים לעצמם.

באלר, בעיקרו, הוא מותג אופנה. עם זאת, הוא הרבה מעבר בכך שבאופן קבוע מוביל את חזית הטרנדים הנוכחיים. מעצביו מתנסים במשנות סדורות למיניהן ומדי יום הם משנים אותם. הם בוחנים עיצובים ייחודיים ומשתמשים במרכיבים מובחרים, הכול כדי ליצור את פריטי היוקרה השווים ביותר מתוך המחויבות לסגנון ולאיכות.

 

מוזיקה

אי אפשר להכחיש את כוחה של המוזיקה; השפה האוניברסלית שככל שאתה מקשיב לה יותר, כך היא הופכת לחלק ממך. היתרונות שלה אינם רק מוגבלים לשיפור מצב הרוח או מתחים. היא מציגה בפנינו רעיונות חדשים ומשנה את היקום שלנו. אם את זה שמתחולל בתוכנו, ואם את זה שמתרחש מחוצה לנו. מביאה אותנו לכדי התעלות רוח ונפש, מעלה את רמות הדופמין בנוח ומשחררת את האני היצירתי שבתוכנו.

מוזיקה היא חלק בלתי נפרד מה-DNA של הבאלרים. אלה שאוהבים לטוס להופעות הגדולות ביותר, להאזין לאלבומים מפוארים ולחגוג כאחרוני האיי-ליסטים. ראשי המותג התמקמו בשנים האחרונות לצד כמה מהאמנים הטובים בעולם. ביניהם הארדוול, מפיק הפרוגרסיב אלקטרו האוס, שאחרי מאתיים הופעות במאתיים מדינות, איתו שיתפו למען המטרה - עיצוב תיק הדיג'יי האולטימטיבי. הם כמובן, צלחו את המשימה.

 

צעצועים

כל מי שראה "צעצוע של סיפור" יודע איזה תפקיד חשוב צעצועים מילאו בחיינו. הם היו החברים הכי טובים שלנו. היינו משחקים איתם, יוצרים עולמות דמיוניים ומפליגים אליהם, למרחקים המתקיימים מעבר לזמן ולמרחב. צעצועים עזרו לנו ללמוד מיומנויות מורכבות של פתרון בעיות ושיפרו את היכולות הקוגנטיביות שלנו. אנחנו אומנם התבגרנו, אבל הילד הפנימי שלנו, נשאר עמנו עמוק בתוך הלב ואיתו האהבה לצעצועים. הם לא בהכרח משחקים את אותו התפקיד, כמו פעם, אבל הם עדיין מספקים לנו את ההזדמנות לבטא את עצמנו ואת הרצונות שלנו. 

הבאלרים מוקירים את צעצועי העבר וחוגגים אותם בהווה, אבל בגדול יותר. לגו שודדי הים נהיה יאכטה שמחכה להם בנמל העיר. מכוניות הצעצוע? כעת הן הפורשה שמקבלת את פניהם במגרש החנייה. ושעון החול שאיתו ספרו את הדקות עד לאימון הכדורגל הבא? אותו מחליף הרולקס שעוטף את פרק כף ידם.

 

לייף סטייל

בעשור השלישי של המאה העשרים ואחת, זה כבר לא סוד - לכולנו חלומות על אורך חיים אקסטרווגנטי ומרגש. כזה שמתיישר עם זה של שחקני הכדורגל אחרי שהם יורדים מהמגרש, או עם זה של אלילי תרבות; מהקרדשיאנז ועד לויקטוריה ודיוויד בקהאם או ביונסה וג'יי זי. השאיפה הבלתי פוסקת של האדם להגשמת החלום האמריקאי היא כבר מזמן לא דבר להתבייש בו.

אורח החיים של הבאלרים הוא מפואר. הם נהנים מהדברים הטובים ביותר בחיים, דואגים לעצמם - גם נפשית וגם פיזית - וכל זה, תוך כדי שהם חוגגים את כל מה שהם, על פי הידיעה שאם יעבדו קשה הם יכולים להשיג הכול. ואפילו השמיים הם לא הגבול. מה שמחבר אותנו לצלע הבאה, וגם האחרונה במשושה...

 

טיולים

נופים עוצרי נשימה, ריחות וטעמים חדשים, צלילים שמאפשרים לגעת בקסם החיים; טיולים תמיד היו דרך מצוינת ללמוד על תרבויות אחרות ולהרחיב את האופקים שלנו כשלצדינו האהובים עלינו מכל. עם עליית העידן הדיגיטלי, הטיסה הבאה שלנו תמיד נמצאת במרחק חיפוש אחד במרחבי הרשת. 

חברי המועדון של BALR, בין שהם בטיסת ביזנס או פלז'ר, רואים בטיולים מרכיב מפתח בחייהם. החל מחופשות בלונדון ופריז ועד לברלין ואיביזה. הבאלרים נהנים מהחופש לנסוע לפי הנוחות שלהם. המטוס מחכה להם על המסלול. והם? רק צריכים להפעיל את המנוע. 

סגנון חיים חובק עולם, מטוסים פרטיים בדרך לפסטיבלים ושילוב מנצח בין אופנת יוקרה לאתלטיקה של אלופים. לנו, החיים של הבאלרים נשמעים כמו חלום שיותר משווה להגשים!


You may also like

צפייה בהכל
Example blog post
Example blog post
Example blog post